Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag gjorde en snabb skiss här.
Jag har ett litet hobby rum i anslutning till verkstadslokalen, skulle ja kunna ha innerdelen(till värmepumpen) monterad på en lucka som är stängd när det är jättekallt så att den bara värmer hobby rummet, och sedan öppnar man luckan med den monterade innerdelen på, och då värmer den verkstadslokalen?
Brukar värmepumparna ha slang mellan inner och utedel? Eller har dom rör? Har dom slang så borde väll min ide funka?
Tror ni en certifierad person skulle gå med på att montera så här?