Jag tänkte flytta ut alla husets fönster. Har irriterat mig på att de är helt i liv med innerväggarna så hela fönsterbänken måste vila på konsoler och tar mycket plats.
Jag tänkte flytta ut fönstren ca 6cm. Fönstrets yttersida hamnar då ca 2cm utanför asfaboarden.
Finns det några risker med detta? Fukt, kondens osv? Hur ska jag dreva? Sitter endast glasull runt fönstret idag.
Mvh
Jag tänkte flytta ut fönstren ca 6cm. Fönstrets yttersida hamnar då ca 2cm utanför asfaboarden.
Finns det några risker med detta? Fukt, kondens osv? Hur ska jag dreva? Sitter endast glasull runt fönstret idag.
Mvh
Klicka här för att svara
