9 264 läst ·
17 svar
9k läst
17 svar
Flytta på bergvärmepumpen?
Min är från 15. Flytten skedde 23. Min plan är att byta kompressor om/när den ger sig och inte byta hela pumpen.M Michelleeeee skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 693 inlägg
Såvitt jag vet är pumpbristen över, det var när Ukrainakriget startade och energipriserna skenade som folk ville ha pumpar.
Vi beställde en pump i April 23 och fick den i Augusti samma år.
Ersatte för övrigt en 19år gammal IVT Greenline HT-C9 som sjöng på sista versen.
Vi beställde en pump i April 23 och fick den i Augusti samma år.
Ersatte för övrigt en 19år gammal IVT Greenline HT-C9 som sjöng på sista versen.
Klicka här för att svara