Tjena
Vill flytta vasken i nya köket. Det blir drygt en meter från där avloppet är.
Planerar att avloppet ska dras i sockeln som kommer vara 16cm hög.
Men i dagsläget sitter det ett plaströr som sticker upp en bra bit.
Tror ni min köks-installatör löser detta? Går det att ta bort/kapa röret så att avloppet kan svänga sidledes i sockeln direkt?
Så här ser det ut på bild (bortse från mögelväggen som ska fixas)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack på förhand,
/Martin