Hej!
Någon som har erfarenheter? Funderar på att flytta köket för att vinna ett extra rum och nyttja en innerhall om ca 12m2 som annars mest är passage.
Lgh är i bottenplan med förrådsutrymme i planet under. Så i teorin går det att dra vatten/avlopp under bjälklaget (vilket nog är betydligt enklare än att lägga det i undergolvet). Frånluftsvent går också att lösa.
Vill gärna presentera ett seriöst förslag t styrelsen, så alla tips är mer än välkomna!