Hej!

Någon som har erfarenheter? Funderar på att flytta köket för att vinna ett extra rum och nyttja en innerhall om ca 12m2 som annars mest är passage.

Lgh är i bottenplan med förrådsutrymme i planet under. Så i teorin går det att dra vatten/avlopp under bjälklaget (vilket nog är betydligt enklare än att lägga det i undergolvet). Frånluftsvent går också att lösa.

Vill gärna presentera ett seriöst förslag t styrelsen, så alla tips är mer än välkomna!
 
Lägg upp någon form av planskiss så går det nog enklare att diskutera runt det hela.
 
planskiss.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kommer här. Utrymmet som är benämnt hall är ca 3,5x3x5 m.
 
  • Gilla
Pielstick
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.