Hallå!
Ska renovera badrummet och har en liten fråga till er experter därute:
Får jag plocka ner utanpåliggande kablar och låta dom "hänga" under renoveringen och sedan klamra fast dom igen när kakling etc är klar?


 
Får vet jag ej men jag vet att jag hade gjort så själv.
 
RilleRock
lillehus skrev:
Hallå!
Ska renovera badrummet och har en liten fråga till er experter därute:
Får jag plocka ner utanpåliggande kablar och låta dom "hänga" under renoveringen och sedan klamra fast dom igen när kakling etc är klar?
Går kanske att hänga upp dem provisoriskt i taket eller ngt?
Använd sunt förnuft så går det bra.
Man kan juh inte trolla.
Dock bör du bryta strömmen på ledningarna.
 
Så länge du inte "kopplar ur" kablar så får du göra vad du vill med dem. Mao du får egentligen inte skruva loss en kabel och byta strömswitch egentligen...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.