Hej, jag skulle behöva flytta eluttaget bakom kylskåpet ca 3-4 cm högre upp för mitt nya kylskåp är högre än det förra. Detta ser inte ut att kräva någon skarvning för att räcka till. Om jag skruvar loss det och flyttar upp det kommer hålet i väggen där kablarna kommer ut att hamna utanför eluttagets ram. Kan jag exempelvis linda ihop dem med isoleringstejp för att de saknar det hölje som en elkabel skulle ge? Eller är detta en operation som kräver elektriker?
Klicka här för att svara

