Vvb som är placerad i köket och som gärna skulle få sin plats i tvättstugan ist. Fördelning av vattnet till övriga huset sker vid vvb i köket. Tanken är att låta fördelningen vara kvar där den är.
1. Kan man dra RIR upp på vinden så långt ner som möjligt i isoleringen utan bekymmer? Det går även att lägga dit ytterligare isolering om det skulle vara nödvändigt.
2. Vilken dimension på pexrör motsvarar 22mm kopparrör? Det som ska försörjas är kök, 1 badrum och tvättstuga.
Det blir totalt ca 6m längre rör.
3. Räcker det att det finns en golvbrunn i tvättstugan eller måste det finnas en i direkt anslutning till vvb:n?