Medlem
· stockholm
· 483 inlägg
och telefonen skulle stå på en telefonbänk med plats för telefonkatalogen ....brun skulle den vara ;D
'Och tänk, för satt ju telefonen fast i väggen och man var tvungen att SITTA STILLA och prata i telefon!
Numera använder jag trådlös och headset hemma, så jag kan gå och plocka tillbaka alla saker som juniorerna sprider omkring SAMTIDIGT som jag pratar med en trevlig väninna! 8)
Klicka här för att svara