Tänkte lägga klinkers i en bit av hallen som en grov entre. Det är betongplatta, frigolit och sen golvspån. Dvs det finns inga reglar i golvet.
Kan jag då göra som jag tänkt att prima golvspånet, lägga armeringsnät och sen flytspackla ca 15mm som klinkersen sen läggs på?