Tack för snabba svar. Det verkar vara gummipackningen som läcker lite. Ska byta den och se om det hjälper.
Det sitter en kolv inne i plasthuset, där flottörens arm sitter fast. Troligen den som kärvar. Prova att ta ut den och smörj med silikonfett. Det går att köpa lösa kolvar om den behöver bytas.
Men kolla packningen nere i botten först.
Men kolla packningen nere i botten först.
Redigerat:
Att byta packningen verkar ha gjort tricket. Då fylld det aningens mer vatten och flottören trycks upp den sista biten.
Klicka här för att svara
