Hej!
Nog är det väl många som har byggt altan och har fina tips på snygga altanräcken?
Mottages tacksamt, håller på att klura ut nåt snyggt till i vår då det ska byggas!
Mvh / Ulle-Bella
Nog är det väl många som har byggt altan och har fina tips på snygga altanräcken?
Mottages tacksamt, håller på att klura ut nåt snyggt till i vår då det ska byggas!
Mvh / Ulle-Bella
Det var snyggt med liggande 45*45. Hoppas dom ser lika snygga ut efter några år, så dom inte säckar eller vrider sig. Det är "alltid" snyggt med annorlunda lösningar tycker jag. Själv har jag mörkt tonade glasrutor. Jag ska lägga ut en bild så fort snön försvunnit.
/CC
/CC
Tack för tipset, vi är i funderarstadiet och skulle vilja bli bombarderade med förslag!
Fler förslag, tack! *hehe*
/Ulle-Bella
Fler förslag, tack! *hehe*
/Ulle-Bella
Kanonsnyggt!
Har du några mått att komma med??
/Ulle-Bella ;D
Har du några mått att komma med??
/Ulle-Bella ;D
Här finns lite ideèr och material för bygget
http://anglamark.com/upload/modul/coopse/varufoldrar/stugor-trämiljö.pdf
på sidan 7 hittade jag en snygg överliggare (handledare), för det ser ganska tråkigt ut med vanlig liggande bräda till överliggare.
Kennets=proffsigt
http://anglamark.com/upload/modul/coopse/varufoldrar/stugor-trämiljö.pdf
på sidan 7 hittade jag en snygg överliggare (handledare), för det ser ganska tråkigt ut med vanlig liggande bräda till överliggare.
Kennets=proffsigt
Ja "gooogla" runt lite och hittade.
http://www.balkon.dk/foto/altan_efteraar.jpg <-- rätt coolt
http://www.pangdang.dk/foto/melbourne_frontpage.jpg <-- utlänskt stuk
http://www.balco.se/p182/files/karlsson.05villaref.jpg
http://www.traskydd.com/Kampanj01/Vinnare0308/1 Rott hus Altan.jpg
http://www.balkon.dk/foto/altan_efteraar.jpg <-- rätt coolt
http://www.pangdang.dk/foto/melbourne_frontpage.jpg <-- utlänskt stuk
http://www.balco.se/p182/files/karlsson.05villaref.jpg
http://www.traskydd.com/Kampanj01/Vinnare0308/1 Rott hus Altan.jpg
Tack alla snälla, nu börjar det likna något! Kan väl säga att vi vill ha nåt i trä!
/Hälsningar från Ulle-Bella ;D ;D
/Hälsningar från Ulle-Bella ;D ;D

