Din billigare blir den också flammig?
Vet inte vad den här kostade då jag fick paket pris .

Jag ville ha in den mitt nybygge för 16 år sedan, offerten, visserligen måtteställd exkl installation, strax under 20'.

Eftersom jag monterade köket själv tänkte jag ändå göra om köket så småningom och då blir det Landskrona. Bänken lär nu bli betydligt dyrare.

yonna yonna skrev:
Men den har väl av marknadens högsta kvalitet. Blev för dyr för mig då jag byggde - satte in en Stala istället och är billig.
Njet, jämförde med diverse sajter och det blev billigare i det utförande jag ville ha.
De här sajterna var billigare i deras standardutförande, men så fort du började anpassa med tjocklek, val av ho, uppvik baktill m, etc, blev de direkt dyrare.

A AndersS skrev:
men så fort du började anpassa med tjocklek, val av ho, uppvik baktill m, etc, blev de direkt dyrare.
... det är just anpassningen som lockar mig :cool:

S
återvunnit-skrot-returstål + tillsats av legeringsämnen är det normala när man tillverkar rostfritt stål , tror inte diskbänktillverkare tillverkar sitt eget stål , kommer i stora plåtrullar , så länge stålet inte kommer ifrån nå'n skittillverkare i Långtbortistan så håller nog tillverkarens lab koll på blandning

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.