hej! Jag har ett fläktwoodssystem i mitt kök där jag har en displat på väggen som man kan göra lite inställningar med. Efter att vi bröt strömmen (renovering i badrum) så har displayen till fläkten ballar ur. Den startar om programvaran konstant. Den kommer aldrig in i själva menyn.
Någon som har haft likn problem!?
Med vänlig hälsning,
Joakim