Vi tänkte montera vår köksfläkt men har stött på ett problem... Hålet i taket sitter ca 5 cm för långt ut från väggen för att vi ska kunna montera allt 100%. Den silvriga kåpan (som syns på bilderna) till fläkten får inte komma längre ner än ca 10 cm från hålet då den isåfall kommer för nära bänkskivan.
Någon som har tips på lösning?
Någon som har tips på lösning?
Du får bygga en liten låda som täcker hålet och som ”skorstenen” går upp i.
Klicka här för att svara



