God kväll,
Fick en överraskning idag när vi gick igenom planen för vårat kök. Fläkten ingår inte i vårt nyckelfärdiga hus?!
15.000:- extra måste betalas och då är det standardmått över köksö, vi har dock 3,20 i mått över ön.
Vad har ni andra som har ryggåstak köpt? Är ni nöjda och vad betalade ni?
Oerhört tacksam för svar och tips!
Mvh
Lina