God kväll,

Fick en överraskning idag när vi gick igenom planen för vårat kök. Fläkten ingår inte i vårt nyckelfärdiga hus?!

15.000:- extra måste betalas och då är det standardmått över köksö, vi har dock 3,20 i mått över ön.

Vad har ni andra som har ryggåstak köpt? Är ni nöjda och vad betalade ni?

Oerhört tacksam för svar och tips!


Mvh
Lina
 
Det finns massa olika märken som har vad ni söker. Siemens, thermex och Eico m.m.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.