Vet någon hu bra eller dåligt det fungerar med att sätta en inbyggd fläkt i högskåp om vi väljer att bygga köket med 70cm bänkskiva? Då kommer ju en vanlig spis längre ut vilket gör att den stora stekplattan kommer längre från fläkten. Blir det tillräckligt bra drag ändå med en effektiv fläkt?

Pär H
 
Skulle gissa att det är viktigare vilken höjd fläkten har än om den är några cm mer eller mindre i djupled.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.