Hej
Jag köpte huset i maj,nere i Skåne. Och nu när det har börjat regna så ser det ut såhär på min fasad på flera ställen. Vad kan detta vara ? Är det någon här som vet vad detta kan vara och vart jag kan vända mig till ?
Jag köpte huset i maj,nere i Skåne. Och nu när det har börjat regna så ser det ut såhär på min fasad på flera ställen. Vad kan detta vara ? Är det någon här som vet vad detta kan vara och vart jag kan vända mig till ?
N
neo11
Husägare
· Stockholm/Bromma
· 2 463 inlägg
neo11
Husägare
- Stockholm/Bromma
- 2 463 inlägg
Det ser ut som stänkputsen lossnat och ramlat ner på dom berörda partierna, och det du ser är putsen bakom ytputsen. Kontakta en lokal murar firma, behöver dock byggas ställning för åtgärd.
Och vore bra om du hade fasad kulör, så dom slipper färga hela sidan, men behövs nog ändå.
Och vore bra om du hade fasad kulör, så dom slipper färga hela sidan, men behövs nog ändå.
N neo11 skrev:
Tack för svar ska ringa firma
Klicka här för att svara
