Hej!
Jag är villaägare och har fjärrvärme som uppvärmning. Expansionskärl, utegivare, cirkpump, värmeväxlare osv. Men ingen utedel.
Igår balla elementen ut och systemet gick på max det blev säkert 30 grader hemma och det gick inte att reglera ner på displayen. Jag drog it kontakten till styrenheten i några timmar men problemet kvarstod.
Utegivare verkar fungera, cirpump verkar fungera. Inga fellarm. Vad kan ha gått sönder vilken ände ska jag börja i?
Jag är elektriker och ska hjälpa en vän imorgon men vill gärna vara mer stadig på fötterna 😁.