Hej,
I min fjärrvärmecentral har min reglerventil? från Danfoss börja låta rätt mycket.
Har inga problem med fjärrvärmen, förbrukning och uppvärmning ser ut att fungera fint - men det låter inte riktigt som att reglerventilen mår så bra. Bifogar två filmer med ljud för att visa hur det låter.
Har ni några förslag på vad jag skulle kunna göra åt det? Behöver den bytas ut?