Vi håller på och väljer vitvaror förfullt och har blivit "tända" på Fjäråskupan Polaris. Är det någon som har erfarenhet av denna? Jag tänker främst på hur den lyser upp. Ni som har köpt den, har ni gjort egna färgkonfigurationer?
Vi har den i en utställning på jobbet. Den lyser bra och det blir väldigt effektfullt. Jag tror dock att man fastnar för en färg.
Inte fel med LED belysning under heller.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.