Hej
Skall påbörja installation av ett nytt vattenburet golvvärmesystem på ett mellanbjälklag av betong. Spåren skall fräsas ner till lämpligt djup och sedan döljas med flytspackel.
Vi har dock inte kommit på något bra sätt att fixera rören under tiden spacklet härdar. Är det någon som har en bra lösning för att göra detta? Jag är även osäker på hur breda spår jag skall göra för att spackel skall flyta in ordentligt så att det inte bildas luftfickor. Alla tips välkomna

Johan & Anna i Göteborg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.