det bästa är att skruva ner den.. åka till en riktig rör butik o kolla med dom om det finns nån renoverings satts.. Jag hade en liknande.. som hade samma problem = bara o skrota, fanns ingen renoverings satts till just den modellen.. blev en ny Mora för 1100:- som jag är välldigt nöjd med..