det bästa är att skruva ner den.. åka till en riktig rör butik o kolla med dom om det finns nån renoverings satts.. Jag hade en liknande.. som hade samma problem = bara o skrota, fanns ingen renoverings satts till just den modellen.. blev en ny Mora för 1100:- som jag är välldigt nöjd med..
 
Skruva isär och smörj med silikonfett så klarar den sig ett tag till.
rogge
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.