Har rivit ner befintligt kakel, och resten av köket för den delen, och undrar hur jag bäst förbereder för det nya kaklet. Dubbelgips där det är några större hål att fixa.
Har köpt Casco wallfiller gipsspackel. Är det rätt och behöver jag prima något?
Har köpt Casco wallfiller gipsspackel. Är det rätt och behöver jag prima något?
Redigerat:
Fyllde först med modellgips och sen ett lager med Casco wallfiller. Blev som ny vägg
. Casco Wallfiller rekommenderar jag varmt. Grym konsistens att jobba med.
Klicka här för att svara


