Hej!
Jag och min sambo funderar på att bygga hus, men det är ju minst sagt en djungel.
Vad har ni för erfarenheter av Fiskarheden? Är det någon som är i färd med eller har byggt ett klint01?

Tacksam för alla svar!

Vår Fiskarhedenvillan är snart klar! På det stora hela har allt gått bra och jag tycker att vi fått rätt mycket för pengarna. Däremot är ju resultatet helt beroende av vem som bygger ihop huset eftersom du bara köper materialet från FHV.

Hej vad slutade er nota på för Klint01? Vi funderar på att bygga ett....

Oj, missade att skriva att vi inte bygger Klint01 utan en helt annan modell. Men innan vi valde modell tog vår säljare fram priser till flera olika modeller så hör er för.

Vill också veta om någon bygt klint 01.? Eller annan fiskarheden i Örebro, har ni bra erfarenheter från de?

Vi har precis bestämt oss för ett klint 01, om allt går som planerat nu så lägger vi vår beställning om två veckor och bygget börjar i augusti. Vi kommer göra nån liten ändring i planlösningen och sen kommer vi göra en hel del arbete själva.

Okej vad roligt:), Vad kommer kalaset landa på bortsett från tomt?

Det landar på 2.136.814:- och då har jag inte räknat med tomtpriset, anslutning vatten/avlopp och el. Priset är för helt nyckelfärdigt men eftersom vi kommer göra en del själva så kommer vi kunna dra av närmare 350.000:- från priset. Fiskarheden har en väldigt detaljerad kalkyl där man lätt kan räkna ut hur mkt man kan dra av per eget arbete. Perfekt!

• Gilla
Slevas
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.