D dekeroos #1 Medlem · 63 inlägg 27 feb 2008 22:45 dekeroos Medlem 63 inlägg 27 feb 2008 22:45 #1 Hej Är intresserad av erfarenheter av Fiskarheden i allmänhet & deras hus "smaragden" i synnerhet. Någon som byggt eller planerar bygga detta? Vi planerar bygga inom ett år och vi har fallit för detta.
Hej Är intresserad av erfarenheter av Fiskarheden i allmänhet & deras hus "smaragden" i synnerhet. Någon som byggt eller planerar bygga detta? Vi planerar bygga inom ett år och vi har fallit för detta.