Hej

Är intresserad av erfarenheter av Fiskarheden i allmänhet & deras hus "smaragden" i synnerhet.
Någon som byggt eller planerar bygga detta?

Vi planerar bygga inom ett år och vi har fallit för detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.