Kikar lite på alternativen att byta färg på skåpluckorna i köket.

Har egen färgspruta men tyvärr inte tiden att hålla på och lacka just nu.
Kan ni tipsa om några firmor i Mälardalen som lackar luckor med bra resultat och till vettiga pengar.
Vad brukar det ligga i pris för ett normalstort kök för bara luckorna/fronterna?

Hej,

Jag kan tyvärr inte ge tips om firma i just Mälardalen men gick i precis samma funderingar som du fast i Göteborg för ett antal år sedan.
Till slut gick jag in hos en billackerare och de gjorde jobbet med bravur. Gav dem färgkod och valde glans och några dagar senare var det klart.
Minns inte exakt vad jag betalade men jag tror det var drygt 100:- per lucka. Jag hade själv slipat och gjort allt grundarbete.

jtl skrev:
Hej,

Jag kan tyvärr inte ge tips om firma i just Mälardalen men gick i precis samma funderingar som du fast i Göteborg för ett antal år sedan.
Till slut gick jag in hos en billackerare och de gjorde jobbet med bravur. Gav dem färgkod och valde glans och några dagar senare var det klart.
Minns inte exakt vad jag betalade men jag tror det var drygt 100:- per lucka. Jag hade själv slipat och gjort allt grundarbete.
Tack. Mina luckor är nya så jag kan matta ner dem själv. Får ta en lucka och åka runt och fråga lite.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.