Jag har varit här inne tidigare och frågat samt läst om ämnet. Min fråga riktar sig till de som har anlitat firma för installation av avfuktare i krypgrunden i Stockholm.
Vi har en krypgrund utan skador men där senaste tiden har varit för fukt och för varmt för länge. Så vi har bestämt oss för åtgärden. Vi fick offert från Anticimex och Fuktsakdecenter i Stockholm. Vi inväntar ev någon annan också. Finns det folk här inne som har låtit firma utföra åtgärderna och vilken rekommenderar ni i så fall? Jag är inte intresserad om information om hur man fixar detta själva samt att det är mycket billigare. Vi varken kan eller vill fixa själva, utan jag vill få information om folk som har anlitat firma i Stockholms område. Tack!

T
Jag använde Avfuktningsgruppen, en kille Linus kom och monterade. Var ganska råddigt tyvärr, otydligt och blev liksom inte bra. Skyllde på än det ena och än det andra.
Så tyvärr har jag inget bra svar på var du ska vända dig.

• Gilla
LPF
  • Laddar…
T
T TreeView skrev:
Jag använde Avfuktningsgruppen, en kille Linus kom och monterade. Var ganska råddigt tyvärr, otydligt och blev liksom inte bra. Skyllde på än det ena och än det andra.
Så tyvärr har jag inget bra svar på var du ska vända dig.
Men samtidigt, om du läser på lite själv och gör en egen planering över dragning, placering, varmluftsutblås genom krypgrunden etc så kan säkert Linus fixa monteringen bra, det var mer styrning och planering som fallerade…
Tänk på hur du ska styra själva fläkten oxå, så att det blir hyfsat enkelt att komma åt kontrollplanen, det är engångs sak som fallerade totalt hos mig…

• Gilla
LPF
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.