323 läst ·
3 svar
323 läst
3 svar
Fint med namn på huset
På konsumentens sida
· 3 618 inlägg
Visst är det mysigt när huset har fått ett namn? Jag går och spånar men har ännu inte kommit på något som känns helt rätt för vårt hus. Paradiset? För pretentiöst. Solhem? För vanligt.
Danskarna verkar vara duktigare på att döpa sina hus än vad vi är. Sist vi körde en tur och tittade på hus runt Jyllandsbron hade vart och vartannat hus fått ett namn.
Strandhuset
Du kan läsa blogginlägget här: Fint med namn på huset
Danskarna verkar vara duktigare på att döpa sina hus än vad vi är. Sist vi körde en tur och tittade på hus runt Jyllandsbron hade vart och vartannat hus fått ett namn.
Strandhuset
Du kan läsa blogginlägget här: Fint med namn på huset
WNcak4 <a href="http://csdfviamibin.com/">csdfviamibin</a>, xwgcwlpfjaqw, [link=http://tuafkonltbix.com/]tuafkonltbix[/link], http://xurqxmsuryig.com/
kntD3t <a href="http://rsxbcuvdtquc.com/">rsxbcuvdtquc</a>, gqxzqpmvzfyg, [link=http://ivwtflpsxcbn.com/]ivwtflpsxcbn[/link], http://zfprarocvahp.com/
Klicka här för att svara