5 606 läst ·
6 svar
6k läst
6 svar
finns fläkt för recirkulation (utblås fram, ej i skåp) fortf?
De stora leverantörerna verkar ha slutat med den modellen? Finns den hos mindre lev och no name-märken?
Fläkten ska sitta under ett skåp o helst inte ta upp skåpyta genom rör genom skåpet. Vill ha kolfilter och utblås direkt uppåt/framåt.
Fläkten ska sitta under ett skåp o helst inte ta upp skåpyta genom rör genom skåpet. Vill ha kolfilter och utblås direkt uppåt/framåt.
Menar du konvektorelement? Comfortbutiken säljer en sort som heter Kick Space, vi ska ha ett sådant när vi bygger om köket. Jag tror att tillverkaren/återförsäljaren eller vad det heter är Linköpings handelshus, vet att jag kollat på webben men minns inte adressen nu. Sök på kick space här på forumet, jag har förmig att det varit uppe tidigare.
Nästa rätt...Lidköpings handelshus är det
Lidköpings Handelshus - Badrumstillbehör, inredning och värmelösningar
Fast jag tolkar trådskaparen som det är en köksfläkt han/hon är ute efter, med tanke på kolfilter?
Fast jag tolkar trådskaparen som det är en köksfläkt han/hon är ute efter, med tanke på kolfilter?
Vi handlade en av UPOs "designerfläktar" via elgiganten.se och den går även att montera för recirkulation.
Electrolux EFT6406 och EFT6426 (olika motorkapacitet på dem) tror jag skulle passa dig. Precis som fialottabus fläkt så finns dessa hos bl.a. El-Giganten, pris mellan 900-1500kr tror jag. Se på Produktfakta
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden