1 634 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Finns det nån köp och säljdel på detta forum?
Jag har en massa ulriksdal och tidaholm luckor som blev över efter min köksrenovering samt är i behov av att köpa ekskivor. Finns det nån köp och sälj del på detta forum eller har det diskuterats att starta en sådan?
Har mailat frågan till moderator men inte fått nån svar.
Har mailat frågan till moderator men inte fått nån svar.
Dum fråga kanske men du kan väl lämna tillbaka dom? Antar att dessa luckor är från Ikea?! Har aldrig haft nga som helst problem att lämna tillbaka/reklamera saker på Ikea. Dom har knappt tittat på grejerna utan bara lämnat tillbaka pengar/tillgodo, även utan kvitto.Martin_Blomberg skrev:
Saknar kvitto. På Barkarby där jag köpte dessa har jag en gång provat att lämna tillbaka utan kvitto och det gick inte...¤ maria ¤ skrev:
Det är väldigt svårt att förstå varför detta forum inte kan ha en köp och säljdel. Det är smidigt och enkel för oss som skriver här eftersom alla "hussaker" blir koncentrerade på samma ställe och det är lätt att prata och diskutera med varandra. För forumets del leder det förmodligen till många gånger fler medlemmar ( i alla fall om det skulle vara gratis) , och därmed många gånger större reklamintäkter.
För mig är det helt vansinnigt att man inte utnyttjar detta. Man skulle kunna tjäna stora pengar utan någon större insats och samtidigt gynna alla medlemmar. Det skulle kunna bli lika stort som blocket.
För mig är det helt vansinnigt att man inte utnyttjar detta. Man skulle kunna tjäna stora pengar utan någon större insats och samtidigt gynna alla medlemmar. Det skulle kunna bli lika stort som blocket.
MathiasS : Det jag skulle vilja ha (och ursäkta för att det är fel forumdel) är möjligheten att lägga upp galleribilder, under ens evetuella avatar Se: www.minhembio.com Nu har ju folk sina hemsidor osv, men ajg skulle tycka att det var grymt smidigt att kunna gå direkt in på de som valt att lägga upp bilder... Finns det möjlighet?MathiasS skrev:
Jag har lyckats lämna tebax saker på ikea utan kvitto. Man får tillgodokvitto och inte pengar såklart.
Klicka här för att svara