2 438 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Finns det något intresse för träd
Hej jag har en liten dunge med mindre träd på tomten som jag har tänkt att ta ner.
Nu kommer idiotfrågan, finns det privatpersoner/företag som hade varit intresserade av att hämta detta för användning?
Jag vill bara slippa att köra bort det själv därav frågan!
tacksam för svar, jag bor i Härryda kommun (Landvetter)
Nu kommer idiotfrågan, finns det privatpersoner/företag som hade varit intresserade av att hämta detta för användning?
Jag vill bara slippa att köra bort det själv därav frågan!
tacksam för svar, jag bor i Härryda kommun (Landvetter)
Allvetare
· Västra götaland
· 10 925 inlägg
Tja, om det var "bebis-träd", även kallat "sly" får man nog säga att du hade tur... 
Klicka här för att svara
