Hej,
vi fick en vattenskada i badrum för ca et tår sedan. Fb har segat och vi har väl inte jagat dem då badrummet går att använda. Nu håller vi på med bygglov och har stött på patrull. En entreprenör är utsedd, vi har löpande kontakt med honom.
Jag undrar om det brukar finnas någon tidsvrist för att laga, eller har man lånng tid på sig?
det har ju redan gått ett år och innan kommunen och vi är klara kanske ett till....