Kolla om du kan få Junet. De har ett fritidshusabonnemang för en hundring per månad, visserligen bara 2 Mbit men det räcker för att t ex ha tempövervakning och kamera på distansmm. Sen kan du köpa mer bandbredd de veckor du är där på semestern.
Välj mobilt bredband, du kan ha dag, vecka månad eller år om du så önskar.U ulo3 skrev:
Jag rekomenderar Telenors 150GB/1år/575kr då har man möjlighet att styra/ övervaka när man inte är på plats och tillgång till surf och streaming den vecka/ månad man är på plats.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 370 inlägg
Då är du precis som jag ansluten till Global Connect's nät och i det finns fyra lev. som har precis det du söker efter. Men du kan inte letat speciellt noga på deras webbsida för det du söker finns precis framför näsan. Jag har valt detta:U ulo3 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funkar kalasbra och även om det bara ska vara 2/2 i "grundhastighet" ligger det oftast runt 80/2 så många gånger behöver jag inte ens köpa till full fart. Det är bara om jag ska jobba på distans som jag behöver köpa full fart. Har några HD-kameror som går alldeles utmärkt att använda på den s.k. 2/2-hastigheten.
Knappa in din adress på Global Connects webbsida och när du kommer till självbetjäningssidan så väljer du att filtrera på lägre hastigheter .........
EDIT: har flera bekanta som hyr ut stugor som använder detta också. Om deras gäster inte tycker hastigheten räcker så får dom länken till betalsidan så kan dom köpa full patte om dom vill.
Halebop har korttidsabonnemang som jag använt mig av och som fungerat bra. https://www.halebop.se/bredbandU ulo3 skrev:
Klicka här för att svara