1 601 läst ·
20 svar
2k läst
20 svar
Finns det bra och billiga Bluetooth utomhus högtalare?
Nere i gällaren har jag en ful amazon blåtand förstärkare med riktiga högtalare. Funkis men gillar inte att lyssna över blåtand, störigt när den som streamar får ett mess eller går för långt bort. Ljudkvaliten är sådär.
I vardagsrummet en gammal men riktig reciever och golvhögtalare. Som jag kopplat in en chromecast i (hdmi). Det fungerar riktigt bra. Dock kan chromecast bli buggigt om man byter låt flera gånger på raken. Lyssnar man på spellista funkar den fint.
I vardagsrummet en gammal men riktig reciever och golvhögtalare. Som jag kopplat in en chromecast i (hdmi). Det fungerar riktigt bra. Dock kan chromecast bli buggigt om man byter låt flera gånger på raken. Lyssnar man på spellista funkar den fint.
Om din tid, restid och reskostnader är gratis så är det ju bra för dej. Men jag har inte den lyxen att det är gratis för mej.J Jorel03 skrev:
Byta prova och byta grejor är inget jag vill ödsla varken tid, energi eller pengar på mer en vad som är ett måste.
Redigerat:
Inne har jag en riktig stereo. På uteplatsen är inte ljudkvalitén så viktig, är mer ute efter enkelhet och något som fungerar i utemiljö under tak. Ljudkällan kommer vara en surfplatta så det kommer inte vara några störande meddelanden eller att den kommer för långt bort.G g.kraft skrev:Nere i gällaren har jag en ful amazon blåtand förstärkare med riktiga högtalare. Funkis men gillar inte att lyssna över blåtand, störigt när den som streamar får ett mess eller går för långt bort. Ljudkvaliten är sådär.
Klicka här för att svara