1 148 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Finesser till köket
Ja, jag gjorde "misstaget" att beställa hem en produktkatalog....Den är huuur tjock som helst och fick hämtas (med lyftkran) på Posten (eller vad det kallas :
)
Och det finns verkligen massor av kul där. (Hoppas du inte var ironisk, för det är inte jag
)
Jag hittade tex gångjärn till blindluckan (som vi med lådor under diskhon måste ha), så att man kan använda det pyttelilla utrymmet där till tex diskborsten!
Eller varför inte det väggmonterade och nerfällbara spisskyddet, för alla med häll där kanten är för smal att fästa det vanliga spisskyddet i.
/Ulle
Och det finns verkligen massor av kul där. (Hoppas du inte var ironisk, för det är inte jag
Jag hittade tex gångjärn till blindluckan (som vi med lådor under diskhon måste ha), så att man kan använda det pyttelilla utrymmet där till tex diskborsten!
Eller varför inte det väggmonterade och nerfällbara spisskyddet, för alla med häll där kanten är för smal att fästa det vanliga spisskyddet i.
/Ulle
Haha, vilket sammanträffande! Jag satt precis och scannade ebay.de efter köksprodukter och hade precis sett en OrgaWing och undrade vad tusan det var!
Hettich verkar ju vara alldeles för anv.....kostsamt att titta vidare på!
Hettich verkar ju vara alldeles för anv.....kostsamt att titta vidare på!
Klicka här för att svara