HOBBY ARCHITECT
  • Wow
  • Gilla
Purre och 3 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[bild]

[länk]
Gillar smitvägen från sovrummet raka vägen i i vinkylen. Villhöver. Men sovrummet som man bara kan nå genom att gå ut på balkongen känns lite udda?

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[bild]

[länk]
Äntligen!
Rätt läge och har allt jag behöver

man kan ju undra hur mycket den poolen har kostat är ju inte direkt biligt att förstärka up ett hus så det klarar vikten av en pool

Purre
Skaplig avgift i månaden får man säga... Men stor ägarandel också.

Purre Purre skrev:
Skaplig avgift i månaden får man säga... Men stor ägarandel också.
Tänkte slänga in ett bud men "och ett separat vinrum med plats för över 1 000 flaskor."??? Ska inte ens en helgs förbrukning rymmas??? Nä, det får va!

• Gilla
  • Haha
16386 och 2 till
  • Laddar…
Tjusig, helt nybyggd lägenhet, men uppenbarligen har ingen kvinna varit i närheten av planlöningen?
https://www.fastighetsbyran.com/sv/...m_source=hemnet.se&utm_medium=referral#bilder

Bastu med dörr i klarglas rakt ut på balkongen mot grannarna?
Två duschar är ju bra vid bastun, men toan mitt på väggen i ett dubbelbadrum med bastu, hur tänkte de där egentligen? Och handdukarna hänger man bortanför duschen? Gäller att någon sitter på toan när man duschar och kan langa handdukar 😆

Och visst är det bra med tvättstuga i lägenheten, men varför är inte dörren på sidan, så att man kan ha förvaring på en vägg till?

• Gilla
Intet och 1 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Tjusig, helt nybyggd lägenhet, men uppenbarligen har ingen kvinna varit i närheten av planlöningen?
[länk]

Bastu med dörr i klarglas rakt ut på balkongen mot grannarna?
Två duschar är ju bra vid bastun, men toan mitt på väggen i ett dubbelbadrum med bastu, hur tänkte de där egentligen? Och handdukarna hänger man bortanför duschen? Gäller att någon sitter på toan när man duschar och kan langa handdukar 😆

Och visst är det bra med tvättstuga i lägenheten, men varför är inte dörren på sidan, så att man kan ha förvaring på en vägg till?
måste vara mycket mygg på den altanen eller?

Anna_H Anna_H skrev:
En av Karlstads finaste lägenheter:
[bild]
[länk]
väldigt konstig inredning tror inte en kvinna varit med där heller när det kommer till inredning

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
M maria01 skrev:
måste vara mycket mygg på den altanen eller?
Mygg? Mitt i stan? Vattnet är Klarälven om det var det du tänkte på.

Anna_H Anna_H skrev:
Mygg? Mitt i stan? Vattnet är Klarälven om det var det du tänkte på.
vadå inga mygg i Klarälven?

M maria01 skrev:
vadå inga mygg i Klarälven?
Inte generellt, bara på vissa ställen. Definitivt inte myggigt i centrala Karlstad. Ungefär lika mycket mygg där som på Sergels Torg.

• Haha
maria01
  • Laddar…
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.