Gulf skrev:
Snikvarianten .
[länk]
"ÅsaNisse"-varianten ja...d^_^b
 
Gulf skrev:
[länk]
Ja ett hus byggs inte på en dag med en yxa inte....:D
 
Nää i bland kan man inte säga .
Det var bättre förr ;)
 
Jag vill ha en sådan yxa. Jag vill ha sådana färdigheter med den också.

Erik
 
Nu börjar vi snacka!!
 
Hur klarar man sig utan?? :D
 
Ja den var inte dålig den inte ! d^_^b
 
En sån måste man ju bara ha :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.