Funderar på att sätta in Fibo skivor i oinrett badrum på övervåning (Älvsbyhus) som idag endast är reglat och isolerat.

Enl. monteringsfilmer går det att sätta direkt mot reglar utan fuktspärr i och med att skivorna är i sig själva är en fuktspärr.

Fråga: Hur blir det med innertak och snedtak då, där saknas ju fukt spärr?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.