Funderar på att sätta in Fibo skivor i oinrett badrum på övervåning (Älvsbyhus) som idag endast är reglat och isolerat.
Enl. monteringsfilmer går det att sätta direkt mot reglar utan fuktspärr i och med att skivorna är i sig själva är en fuktspärr.
Fråga: Hur blir det med innertak och snedtak då, där saknas ju fukt spärr?