Min uppfattning var att man lade fiberduk under det dränerande materialet för att inte finkornigt material skall vandra upp i detta skikt. Nu har jag hört olika bud på detta. Vår KA föreslog att vi skulle lägga fiberduk direkt under isoleringen i plattan. Jag är villrådig.
Utfyllnadsmaterial och dränerande skikt i vårt fall är dräneringsgrus. Hur har Ni gjort?
 
Ingen fiberduk under plattan för vår del, men däremot i garageuppfarten så att ogräs och dyl inte ska ta sig upp mellan de fina (framtida) plattorna.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.