Min uppfattning var att man lade fiberduk under det dränerande materialet för att inte finkornigt material skall vandra upp i detta skikt. Nu har jag hört olika bud på detta. Vår KA föreslog att vi skulle lägga fiberduk direkt under isoleringen i plattan. Jag är villrådig.
Utfyllnadsmaterial och dränerande skikt i vårt fall är dräneringsgrus. Hur har Ni gjort?