Hej,
Jag har lagt ett lager ca 10cm 0-20 bärlager. Blandade även i lite 8-12 makadam som jag hade liggande. Efter att jag har paddat tänkte jag lägga 8-12 natursingel i 3cm lager.
Är rädd att de ska blanda sig, tänker att en 20cm sten borde hamna överst. Ska jag lägga en duk mellan för säkerhetsskull eller kan det ha några nackdelar?
Jag har lagt ett lager ca 10cm 0-20 bärlager. Blandade även i lite 8-12 makadam som jag hade liggande. Efter att jag har paddat tänkte jag lägga 8-12 natursingel i 3cm lager.
Är rädd att de ska blanda sig, tänker att en 20cm sten borde hamna överst. Ska jag lägga en duk mellan för säkerhetsskull eller kan det ha några nackdelar?
Du kommer att se mattan lysa igenomN neeeheee skrev:Hej,
Bästa svaret
Medlem
· Västerbottens län
· 17 935 inlägg
Sedan du paddat bärlagret så blir det som betong. Ditt natursingel kommer bara att rulla ovanpå bärlagret.
Protte
Protte
Bara betong ingen armering? Ser väldigt likt ut i vår källare. Ett dödsbo så vi har ingen aning vad han gjort eller varför. Nu har vi dräneringsfirman här och väggen är frostsprängd ut på utsidan. Den är iallafall helt trasig.
Klicka här för att svara