ska precis i färd med att göra om all el hemma och funderar på detta system, till att börja med. dimrar i hall vardagsrum kök etc.

är det någon som har erfarenhet på det här system, verkar inte vara onödigt dyrt och rätt påbyggbart

magnus glans skrev:

• [*=left]Fibaro Home Center 2
ska precis i färd med att göra om all el hemma och funderar på detta system, till att börja med. dimrar i hall vardagsrum kök etc.

är det någon som har erfarenhet på det här system, verkar inte vara onödigt dyrt och rätt påbyggbart
Kört nåt år nu och tycker det funkar helt OK. Tyvärr är manualerna till modulerna ofta felaktiga vilket kan göra konfigureringen lite besvärlig. Svårt med support då de inte är bra på engelska och ofta missförstår. När man väl lärt sig och har det uppe snurrar det bra.

• Gilla
magnus glans
  • Laddar…
ok, verkar som att jag kör ändå.

tänkte börja med baspaket, dimrar och homecenter plus brandvarnare, larm, och termostater till golvvärme i två badrum och uteplats. har du någon erfarenhet gällande dessa?

magnus glans skrev:
ok, verkar som att jag kör ändå.

tänkte börja med baspaket, dimrar och homecenter plus brandvarnare, larm, och termostater till golvvärme i två badrum och uteplats. har du någon erfarenhet gällande dessa?
Har tyvärr inte jobbat med larm, brandvarnare och termostater. Dimmers funkar riktigt bra tycker jag

För mera info... Kolla den här tråden

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.