11 487 läst ·
3 svar
11k läst
3 svar
fett till bakaxel stiga park
har tagit isär bakaxeln på min stiga park för att försöka få bort glappet i den.
skall försöka få tag i nya bronsbussningar där drivaxeln går in i diffklumpen.
vilket fett skall man använda??, har användt mollyfett tidigare, det används ju i drivknutar bil
skall försöka få tag i nya bronsbussningar där drivaxeln går in i diffklumpen.
vilket fett skall man använda??, har användt mollyfett tidigare, det används ju i drivknutar bil
ringde runt till olika firmor och frågade efter bentonit fett men det var ingen som hade.
gogglar man på bentonit fett, innehåller det molybdendisulfid ihop med bentonitlera.
men jag hade vanligt molyfett hemma så det fick bli det
gogglar man på bentonit fett, innehåller det molybdendisulfid ihop med bentonitlera.
men jag hade vanligt molyfett hemma så det fick bli det
Klicka här för att svara