Hejsan!
Jag har upptäckt att min nya TS-55:a går att vicka på när man ställer den på ett plant underlag och när man kör den på skenan, det verkar som om bottenplattan är skev. Jag skulle troatt man kan vicka den ca 0,5-1mm. Är detta normalt eller kan man reklamera sågen?
Den var ju inte direkt gratis i inköp...

Mvh
Steffe
 
Kolla så att det inte är något skit med justerrattarna som ställer hur tight den är på skenan. Det hade jag problem med på min såg när jag köpte den. Var typ gjutskägg på plasten som trycker mot skenan.

Annars reklamera!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.