Hejsan!
Jag har upptäckt att min nya TS-55:a går att vicka på när man ställer den på ett plant underlag och när man kör den på skenan, det verkar som om bottenplattan är skev. Jag skulle troatt man kan vicka den ca 0,5-1mm. Är detta normalt eller kan man reklamera sågen?
Den var ju inte direkt gratis i inköp...
Mvh
Steffe