Hej jag tänkte bara tipsa alla festool nördar om att på Bromma järn i Stockholm
den 11/3 nu på onsdag så är killar från festool där och demar. Rea på div maskiner
och 20% på alla tillbehör. Självklart bjuds det på fika


Jag brukar själv handla där ibland och såg detta som tillfälle att kanske träffa likasinade

Mvh Pär H

Ps Hoppas inte detta ses som reklam utan som hjälp till alla drabbade med abstinens
 
Det är ju skit också att det är så förgrymmat långt till tokholm! :mad:
 
CCPusher skrev:
Det är ju skit också att det är så förgrymmat långt till tokholm! :mad:
Din stackare, det är ju här allt händer;)

Jag kommer, skall bli kul att se vad det är för rea på gång.
 
Jag var inne idag och de hade lite reklamlappar med lite priser liggandes framme:
Priser EXKL moms:
Sticksåg: PS 300 EQ-Plus, 2625:-
Planslip RTS 400, Systainer för slipark + 50 ark, 2395:-
Rotex RO150 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 4343:-
Rotex RO125 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 3620:-
Domino DF 500 Q-Plus+Domino sortiment i systainer, 6830:-
Kapex KS 120 EB med arbetsbänk MFT800, 10493:-
TS-55 EBQ-Plus inkl: 2st 1400 skenor, 2 förbindelsebeslag, tvingsats, 4995:-'

20% på alla tillbehör.
 
Danken! Varför nu?! Jag behöver pengarna till annat... :(
 
själv skall jag köpa tillbehör och slippapper kanske en RTS 400

Ni som har koll är det bra priser?

jag kommer att vara där mellan 10:30--11:30

Mvh Pär H
 
bor lite i fel ände av landet för denna happening, tyvärr, det hade varit trevligt att mingla med lite andra festool-sektisar
 
Festool?
 
Axelzons skrev:
Festool?
Nu står du inför ett vägskäl Axelzons....antingen stänger du ner browsern, går o gör något annat, tittar lite på tv eller så, och glömmer bort festool och den här tråden.....

...eller...

så åker du ner till rean...klämmer lite...pillar...och testkör...bara lite, lite....sen så....
 
Axelzons skrev:
Festool?
Det er en sjukdom som får deg til å tømme lommeboka hver gang du ser en kombinasjon av svart og grønt....
 
Kul att de blir billigare någonstans... Skulle igår slå till med ett nätköp på Lindarn, och de hade HÖJT priset en halv tusing sedan gårdagen... Kronans dåliga värde antar jag, men det skiter jag i. SÅ bra är de inte. (Min verkstad är ganska festoolig och sänksågen använder jag dagligen. Resten kan jag faktiskt byta ut mot annan färgkombination än grönsvart nästa gång. (Ja, förutom Dominon då...))
 
Hinner nog inte dit :(
Kan någon fråga när 4mm Dominofräsen kommer?
 
Det blir till att köpa systainern med dominobrickor på lunchen. De skulle ringa när de fick in den, men antingen såp har de glömt det eller så har de inte fått in några på två veckor.
20% är ju inte fel.
 
Springare!
Domino 4 mm??
Vad är det som är på g?
 
priserna går upp 9% i april
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.