8 311 läst ·
37 svar
8k läst
37 svar
Festool rea!!!!!!!
Sida 1 av 3
Hej jag tänkte bara tipsa alla festool nördar om att på Bromma järn i Stockholm
den 11/3 nu på onsdag så är killar från festool där och demar. Rea på div maskiner
och 20% på alla tillbehör. Självklart bjuds det på fika
Jag brukar själv handla där ibland och såg detta som tillfälle att kanske träffa likasinade
Mvh Pär H
Ps Hoppas inte detta ses som reklam utan som hjälp till alla drabbade med abstinens
den 11/3 nu på onsdag så är killar från festool där och demar. Rea på div maskiner
och 20% på alla tillbehör. Självklart bjuds det på fika
Jag brukar själv handla där ibland och såg detta som tillfälle att kanske träffa likasinade
Mvh Pär H
Ps Hoppas inte detta ses som reklam utan som hjälp till alla drabbade med abstinens
Jag var inne idag och de hade lite reklamlappar med lite priser liggandes framme:
Priser EXKL moms:
Sticksåg: PS 300 EQ-Plus, 2625:-
Planslip RTS 400, Systainer för slipark + 50 ark, 2395:-
Rotex RO150 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 4343:-
Rotex RO125 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 3620:-
Domino DF 500 Q-Plus+Domino sortiment i systainer, 6830:-
Kapex KS 120 EB med arbetsbänk MFT800, 10493:-
TS-55 EBQ-Plus inkl: 2st 1400 skenor, 2 förbindelsebeslag, tvingsats, 4995:-'
20% på alla tillbehör.
Priser EXKL moms:
Sticksåg: PS 300 EQ-Plus, 2625:-
Planslip RTS 400, Systainer för slipark + 50 ark, 2395:-
Rotex RO150 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 4343:-
Rotex RO125 FEQ-Plus+Systainer för slipark+50 rondeller och Maglite på köpet, 3620:-
Domino DF 500 Q-Plus+Domino sortiment i systainer, 6830:-
Kapex KS 120 EB med arbetsbänk MFT800, 10493:-
TS-55 EBQ-Plus inkl: 2st 1400 skenor, 2 förbindelsebeslag, tvingsats, 4995:-'
20% på alla tillbehör.
Nu står du inför ett vägskäl Axelzons....antingen stänger du ner browsern, går o gör något annat, tittar lite på tv eller så, och glömmer bort festool och den här tråden.....Axelzons skrev:
...eller...
så åker du ner till rean...klämmer lite...pillar...och testkör...bara lite, lite....sen så....
Kul att de blir billigare någonstans... Skulle igår slå till med ett nätköp på Lindarn, och de hade HÖJT priset en halv tusing sedan gårdagen... Kronans dåliga värde antar jag, men det skiter jag i. SÅ bra är de inte. (Min verkstad är ganska festoolig och sänksågen använder jag dagligen. Resten kan jag faktiskt byta ut mot annan färgkombination än grönsvart nästa gång. (Ja, förutom Dominon då...))
