Vad skulle det triangelformade huvudet på nya flexen göra för nytta? Den snurrar väl som tidigare eller? Är jag trög? Finns runda oxå?

Lagavulin
 
Den lär oscillera lite lätt i stället för att rotera ;)
 
Gräver lite i gamla trådar...

Är det Flex eller Planex som gäller idag?

Det kommer att bli rätt många m2 att slipa i det nya huset och frun kommer att få vara chef över kladdet så jag tänkte köpa en giraff och ny dammsugare så hon har riktiga verktyg.
 
Undrar också vilken som gäller idag nu 10 år senare :D
 
Bägge är bra grejer,, jag kör flexen och gillar det trekantiga huvudet samt att det går att justera längden när man jobbar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.