Ok... sorry...
Sökte på CXS men hittade inget så det var därför jag nämnde om den för Festool har ju inte gjort någon reklam för den på sin svenska sida eller i brevlådan vad jag sett.
Min ÅF berättade om den igår men då hade den buffeln redan sålt de som kommit in...
Riktigt bra pris för den känns det som.