4 165 läst ·
28 svar
4k läst
28 svar
Festool kundklubb med rabatt!
Japp, du får toolpoints på alla verktyg du köpte 2011. Dina toolpoints lever sedan i upp till två år på kontot, därefter förfaller de.
Om du lyckas få ihop mer än 150 TP under två år, så skickas en värdecheck ut till dig som motsvarar alla TP du har just då och samtidigt nollställs räknaren igen.
Om du lyckas få ihop mer än 150 TP under två år, så skickas en värdecheck ut till dig som motsvarar alla TP du har just då och samtidigt nollställs räknaren igen.
Är det 1 point per 1000 SEK/ inköp då?
Skämt å sido, vet någon hur många poäng det blir eller varierar det per artikel?
Mm det är ingenting. Handlade väl för 25000 kr för att få check på 775 kr 
D.v.s. typ 3% "rabatt" och då förutsätter det att man använder bonusen till att köpa nytt verktyg/tillbehör från dem. Det är förstås bättre än ingenting men glöm inte att förhandla med lokala nassaren eller importera för bättre priser.
Det ska tilläggas att 4 kr är exkl moms så det blir alltså ca 5 kr inkl moms.
D.v.s. typ 3% "rabatt" och då förutsätter det att man använder bonusen till att köpa nytt verktyg/tillbehör från dem. Det är förstås bättre än ingenting men glöm inte att förhandla med lokala nassaren eller importera för bättre priser.
Det ska tilläggas att 4 kr är exkl moms så det blir alltså ca 5 kr inkl moms.
Jag kan ju tillägga att både Kapexen och Rotexen köptes mha en 25% rabatt check (eller var det 20%? Kommer inte ihåg) från Fredells, så där fick jag ju skaplig rabatt tycker jag.
Till sommaren ska jag skaffa en OF2200 samt CMS-OF och då hoppas jag kunna få lite rabatt hos min nya handlare, som är lite mer specialiserad än Fredells. Snubben som jag pratade med på Fredells kämpade hårt för att få mig att köpa en DeWalt-såg för ca 5kkr istället för en Kapex för 13k.
Till sommaren ska jag skaffa en OF2200 samt CMS-OF och då hoppas jag kunna få lite rabatt hos min nya handlare, som är lite mer specialiserad än Fredells. Snubben som jag pratade med på Fredells kämpade hårt för att få mig att köpa en DeWalt-såg för ca 5kkr istället för en Kapex för 13k.
Medlem
· Västra Götaland
· 406 inlägg
Har fått för mig att TP bara får användas till "tillbehör" och inte till maskiner, stämmer det?
Medlem
· Västra Götaland
· 406 inlägg
aha, en T12+3 kom just lite närmare....
eller ska man ha en C12 ? T12 känns fin in handen, suverän balans
eller ska man ha en C12 ? T12 känns fin in handen, suverän balans
Medlem
· Västra Götaland
· 406 inlägg
nja, riktigt så kul ska vi inte ha det 
Nu har jag inte haft C12Li, men C12nimh och T12.Thomas_snickare skrev:
Jag skulle definitivt välja C12 om jag skulle ha en igen, T12 känns väldigt klumpig, speciellt för att vara en 10,8v.
Det tyckte jag efter ett tag iaf.
Klicka här för att svara