Halloj , kunde inte låta bli att testa och dokumentera första användningen av min nya leksak - Festool Domino!
Ett ben gick av på en solstol hemmavid och vips så kom ju domino-fräsen till användning!
Som ni säkert alla inser redan nu så är ju detta verktygs-underverk helt livsnödvändigt!!
Ett ben gick av på en solstol hemmavid och vips så kom ju domino-fräsen till användning!
Som ni säkert alla inser redan nu så är ju detta verktygs-underverk helt livsnödvändigt!!
Ser jättestiligt ut. Jag måste också köpa en inser jag nu.woodrat skrev:
Nästa på inköpslistan!
Eller mer än inlämning av trasig solstol till tapetseraren!phl skrev:
(Fast säkert bra mycket roligare att fixa själv med en sån maskin!)
/A
Klicka här för att svara




