Halloj , kunde inte låta bli att testa och dokumentera första användningen av min nya leksak - Festool Domino!
Ett ben gick av på en solstol hemmavid och vips så kom ju domino-fräsen till användning!
Som ni säkert alla inser redan nu så är ju detta verktygs-underverk helt livsnödvändigt!!
 
  • Bild 1 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • bild 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • bild 4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • bild 5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
woodrat skrev:
Halloj , kunde inte låta bli att testa och dokumentera första användningen av min nya leksak - Festool Domino!
Ett ben gick av på en solstol hemmavid och vips så kom ju domino-fräsen till användning!
Som ni säkert alla inser redan nu så är ju detta verktygs-underverk helt livsnödvändigt!!
Ser jättestiligt ut. Jag måste också köpa en inser jag nu.
 
Ja, att behovet har funnits en bra tid råder det ju inget tvivel om... synd bara att de kostar ordentligt mycket mer än exempelvis en begnagad rikt- och planhyvel =/
 
phl skrev:
Ja, att behovet har funnits en bra tid råder det ju inget tvivel om... synd bara att de kostar ordentligt mycket mer än exempelvis en begnagad rikt- och planhyvel =/
Eller mer än inlämning av trasig solstol till tapetseraren! ;)

(Fast säkert bra mycket roligare att fixa själv med en sån maskin!)

/A
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.