Är det någon som har hunnit prova en ny Festool dammsugare med Autoclean än? Fungerar Autoclean-systemet bra? Är det värt den extra kostnaden att satsa på en CTL AC istf en CTL utan AC?
 
Ypperlig fråga, ska precis till att köpa mig en CTL 26 och undrar om det är värt att lägga en tusing till på en redan dyr dammsugare ...
 
Fortfarande ingen som provat en modell med AC?
 
Jag är också intresserad, snälla säg att det finns någon som äger eller har provat AC!
 
Sista försöket: Hallå, någon som provat?
 
Mmmm jag hoppas också på svar snart för dammsugare står ganska högt upp på inköpslistan. Vill gärna veta om det är värt mellanskillnaden.
 
Kanske läge att prata med er handlare? Ibland brukar de kunna vidareförmedla andra kunders tankar kring maskiner.
 
Jag skippade autoclean och fick hem min CTL26 SD
 
Det står inte om det är 240 eller 110 volt, sen så lär inte maskinuttaget vara av "rätt" modell...
 
Och den lär väl inte gå ner i den typen av exportkartong som visas på deras sida, dammsugaren borde vara större.
 
För det priset kan man gå över till engelska kontakter !
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.