J JPW #1 Medlem · 618 inlägg 22 okt 2010 16:10 JPW Medlem 618 inlägg 22 okt 2010 16:10 #1 Är det någon som har hunnit prova en ny Festool dammsugare med Autoclean än? Fungerar Autoclean-systemet bra? Är det värt den extra kostnaden att satsa på en CTL AC istf en CTL utan AC?
Är det någon som har hunnit prova en ny Festool dammsugare med Autoclean än? Fungerar Autoclean-systemet bra? Är det värt den extra kostnaden att satsa på en CTL AC istf en CTL utan AC?
tallmilan #2 Medlem · 1 772 inlägg 24 okt 2010 22:04 tallmilan Medlem 1 772 inlägg 24 okt 2010 22:04 #2 Ypperlig fråga, ska precis till att köpa mig en CTL 26 och undrar om det är värt att lägga en tusing till på en redan dyr dammsugare ...
Ypperlig fråga, ska precis till att köpa mig en CTL 26 och undrar om det är värt att lägga en tusing till på en redan dyr dammsugare ...
J JPW #3 Medlem · 618 inlägg 16 dec 2010 13:46 JPW Medlem 618 inlägg 16 dec 2010 13:46 #3 Fortfarande ingen som provat en modell med AC?
End #4 Medlem · Stockholm · 1 402 inlägg 10 jan 2011 07:21 End Medlem Stockholm 1 402 inlägg 10 jan 2011 07:21 #4 Jag är också intresserad, snälla säg att det finns någon som äger eller har provat AC!
J JPW #5 Medlem · 618 inlägg 19 jan 2011 19:48 JPW Medlem 618 inlägg 19 jan 2011 19:48 #5 Sista försöket: Hallå, någon som provat?
End #6 Medlem · Stockholm · 1 402 inlägg 19 jan 2011 21:15 End Medlem Stockholm 1 402 inlägg 19 jan 2011 21:15 #6 Mmmm jag hoppas också på svar snart för dammsugare står ganska högt upp på inköpslistan. Vill gärna veta om det är värt mellanskillnaden.
Mmmm jag hoppas också på svar snart för dammsugare står ganska högt upp på inköpslistan. Vill gärna veta om det är värt mellanskillnaden.
phl #7 Medlem · Skåne · 7 247 inlägg 19 jan 2011 21:21 phl Medlem Skåne 7 247 inlägg 19 jan 2011 21:21 #7 Kanske läge att prata med er handlare? Ibland brukar de kunna vidareförmedla andra kunders tankar kring maskiner.
Kanske läge att prata med er handlare? Ibland brukar de kunna vidareförmedla andra kunders tankar kring maskiner.
tallmilan #8 Medlem · 1 772 inlägg 21 jan 2011 21:48 tallmilan Medlem 1 772 inlägg 21 jan 2011 21:48 #8 Jag skippade autoclean och fick hem min CTL26 SD
H #9 Medlem · 312 inlägg 21 jan 2011 22:44 H Medlem 312 inlägg 21 jan 2011 22:44 #9 Nu på rea. £349.95 http://www.rutlands.co.uk/clearance
End #10 Medlem · Stockholm · 1 402 inlägg 22 jan 2011 02:21 End Medlem Stockholm 1 402 inlägg 22 jan 2011 02:21 #10 Det står inte om det är 240 eller 110 volt, sen så lär inte maskinuttaget vara av "rätt" modell...
FredrikR #11 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 487 inlägg 22 jan 2011 10:09 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 487 inlägg 22 jan 2011 10:09 #11 Och den lär väl inte gå ner i den typen av exportkartong som visas på deras sida, dammsugaren borde vara större.
Och den lär väl inte gå ner i den typen av exportkartong som visas på deras sida, dammsugaren borde vara större.
tallmilan #12 Medlem · 1 772 inlägg 22 jan 2011 10:19 tallmilan Medlem 1 772 inlägg 22 jan 2011 10:19 #12 För det priset kan man gå över till engelska kontakter !